Villa-Kulla barnehage
Gjestebok
370983 sidevisninger

GENERELL INNFORMASJON.

Villa-Kulla barnehage ble startet opp 1. august, 2000 av Hilde Saga.

Barnehagen har 20 plasser, og barna er mellom 1 og 6 år. Barnehagens areal er 150 m2, med en stor deilig og oversiktig hage.

Vi har 5 planleggingsdager i løpet av året.

Sosial kompetanse og vennskap er viktig i barnehagen vår. Vi jobber sammen med Larvik kommune om felles prosjekt som kalles VIS. det står for Vennskap, inkludering og sosial kompetanse.

HVOR FINNER DERE OSS?

Gunnar Thoresensvei 2, 3256 Larvik. Vi er nærmeste nabo til Bøkeskogen, og vi har lokale i Klubbhytta til Larvik Turn.  Barnehagen har flott beliggenhet, med kort avstand til  Farris, Byen, sjøen, Månejordet og biblioteket.

ÅPNINGSTIDER.

Barnehagen har daglig åpningstid : 07.00 - 16.30

Barnehagen er stengt fra uke 28 og ut juli. vi åpner igjen 1. august.

Barnehagen er stengt 24. desember.

31. desember stenger barnehagen kl. 12.00.

Onsdag før skjærtorsdag stenger barnehagen kl. 12.00.

Det betales for 11 mnd. med  forfall den 1. hver måned. juli er betalingsfri.

AKTIVITETER SOM INKLUDERER BARN/FORELDRE ELLER BARN UTENFOR BARNEHAGEN.

LUCIA.

Først har vi Luciafering med foreldre og besteforeldre (tanter og onkler) kl. 08. og så har barna Luciaopptog for Furuheim eldresenter og for HUSET.

BARNEHAGETOG.

Av mangel på korps, så møtes vi nå på Furuheim. Vi synger og roper hurra, Og vi ønsker at alle som kan og vil skal være med oss dit den dagen. Det være seg foreldre, besteforeldre, tanter/onkler, venner, osv. De eldre setter så veldig pris på oss, og vi må gjøre vårt beste for at denne tradisjonen ikke faller bort. Etterpå spiser vi pølser i barnehagen. Vi vil også ha potetløp og hoppe i sekk.  Dette er en fin sammenkomst som vi setter veldig stor pris på.

JULESAMMENKOMST:

Hvordan denne sammenkomsten blir er avhengig av barnegruppa.

- Vi kan arrangere juleverksted, der barna tar med seg en foreldre og har                   juleaktiviteter.

-Barna har forestilling for foreldre og annen familie.

FORELDRESUPPE.

Vi innviterer til høstfest i oktober. Da lager barna og vi voksne deilig grønnsaksuppe til foreldre og besteforeldre.

SOMMERAVSLUTNING:

Vi inviterer til avslutning i juni. da får skolebarna rose og vi har sosial sammenkomst med familie og andre som ønsker å være med.

( 15/09/2019 )

Logg inn for å se alt innhold:

Skriv passord:

Send e-post hvis problemer